Reklamace a vrácení zboží
Chceme, abyste byli s nákupem spokojeni. Pokud ne, pomůžeme to vyřešit.
↩️ Vrácení zboží bez udání důvodu
Máte 30 dní na vrácení zboží
Lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží. Nemusíte uvádět důvod.
Podmínky pro vrácení
- Zboží musí být nepoškozené a nepoužité
- V originálním obalu včetně všech příslušenství a dokumentace
- S dokladem o koupi (faktura, daňový doklad)
Jak postupovat
Kontaktujte nás
Napište nám na noude@noude.cz a sdělte, že chcete zboží vrátit. Uveďte číslo objednávky.
Zabalte a odešlete
Zboží řádně zabalte (ideálně v původním obalu) a odešlete na naši adresu. Náklady na vrácení hradí kupující.
Vrácení peněz
Do 14 dnů od obdržení zboží vám vrátíme platbu stejným způsobem, jakým jste zaplatili (na účet, kartu).
Adresa pro vrácení:
NOUDE s.r.o.
[Doplnit ulici]
Praha, [PSČ]
⚠️ Reklamace vad zboží
Záruka 24 měsíců na všechny šperky
Záruka se vztahuje na vady materiálu a zpracování při běžném používání.
Co záruka pokrývá
- Vady materiálu (prasknutí, lámání kovu)
- Špatné zpracování (uvolnění kamene, rozpojení spojů)
- Poškození povrchové úpravy při normálním používání
Co záruka nepokrývá
- Mechanické poškození (pád, náraz, smáčknutí)
- Přirozené opotřebení (jemné škrábance, patina)
- Poškození chemikáliemi (parfémy, čisticí prostředky)
- Neodborné opravy třetí stranou
Jak reklamovat
Kontaktujte nás
Email: noude@noude.cz
Popište vadu a přiložte fotografie (pokud je to možné).
Zašlete zboží
Po dohodě zašlete zboží s reklamačním protokolem a dokladem o koupi. Náklady na zaslání hradíme my.
Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů. V případě uznání vady zboží opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze.
⚖️ Mimosoudní řešení sporů
V případě sporu máte právo obrátit se na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů:
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
Web: www.coi.cz
Můžete také využít platformu ODR:ec.europa.eu/consumers/odr
📞 Kontakt
Máte dotaz k reklamaci nebo vrácení? Rádi vám pomůžeme:
Poslední aktualizace: 1. ledna 2024